Leidimai laikinai gyventi LR
(išdavimas, keitimas)

Kas yra Leidimas Laikinai Gyventi Lietuvos Respublikoje?

LLG (Leidimas laikinai gyventi) – dokumentas, suteikiantis užsieniečiui teisę laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje jame nurodytą laiką. LLG išduodamas užsieniečiui, kuris nėra Europos Sąjungos valstybės narės pilietis ar jo šeimos narys. Jis paprastai išduodamas vieniems, dvejiems ar trejiems metams.
 
Leidimai laikinai gyventi Tarptautinių krovinių vežimo transporto priemonių vairuotojams išduodami 2-jiems metams. LLG keičiamas tuo pačiu pagrindu, pagal kurį buvo išduotas užsieniečio turimas LLG.
 
Užsienietis, turintis galiojantį LLG ir norintis pasikeisti LLG, turi būti deklaravęs gyvenamąją vietą. Prašymas pakeisti LLG pateikiamas likus ne mažiau kaip 1 darbo dienai iki leidimo galiojimo laiko pabaigos, bet ne anksčiau kaip prieš 4 mėnesius.

Bendroji informacija LLG LR prašymo pateikimui

Užsienietis prašymą išduoti arba pakeisti LLG užpildo per Lietuvos migracijos informacinę sistemą (MIGRIS). Užsieniečio prašymą išduoti LLG MIGRIS taip pat gali užpildyti užsienietį įdarbinęs arba jį įdarbinti įsipareigojantis darbdavys, priimančioji įmonė ar Lietuvos mokslo ir studijų institucija, užsienietis, kurio šeimos nariai atvyksta šeimos susijungimo tikslu, užsieniečio advokatas, globėjas ar kitas teisėtas atstovas, vaiko iki 16 metų vienas iš tėvų, o prašymą pakeisti LLG MIGRIS taip pat gali užpildyti užsienietį įdarbinęs arba jį įdarbinti įsipareigojantis darbdavys, užsieniečio advokatas, globėjas ar kitas teisėtas atstovas, vaiko iki 16 metų vienas iš tėvų.
 
Prie prašymo turi būti pridėtos reikiamų dokumentų skaitmeninės kopijos. Užsienietis, užpildęs prašymą per MIGRIS, pažymi, kur pageidauja atsiimti dokumentą (Migracijos departamento teritoriniame skyriuje, kuriame pateikė prašymą, ar kitame teritoriniame skyriuje, arba atsiimti per kurjerį).
 
Užsienietis asmeniškai, užpildęs prašymą per MIGRIS ir rezervavęs vizitą pasirinktame Migracijos departamento teritoriniame skyriuje ar pas išorės paslaugų teikėją, per 4 mėnesius nuo prašymo per MIGRIS užpildymo dienos turi rezervuotu laiku atvykti į Migracijos departamentą ar pas išorės paslaugų teikėją ir pateikti reikiamus dokumentus (sutikrinti) ir savo biometrinius duomenis. Nuo pareigos pateikti biometrinius duomenis atleidžiamas užsienietis iki 6 metų amžiaus, kurį atstovauja vienas iš jo tėvų, arba dėl neveiksnumo ar fizinės negalios pats atvykti negalintis užsienietis, kuriam atstovauja jo globėjas ar kitas teisėtas atstovas arba jo įgaliotas asmuo.
 
Priėmus sprendimą išduoti / pakeisti LLG, užsieniečiui per MIGRIS išsiunčiamas pranešimas apie priimtą sprendimą išduoti / pakeisti LLG.
 
Užsienietis, būdamas teisėtai Lietuvos Respublikoje, per MIGRIS rezervavęs vizitą asmeniškai atvyksta atsiimti LLG į Migracijos departamento teritorinį skyrių arba LLG įteikiamas jam per kurjerį. Jeigu užsienietis yra užsienio valstybėje, jis dokumentą atsiima iš išorės paslaugų teikėjo.
 
LLG gali paimti užsieniečio advokatas arba jo įgaliotas asmuo, taip pat užsienietį įdarbinęs arba jį įdarbinti įsipareigojantis darbdavys, priimančioji įmonė ar Lietuvos mokslo ir studijų institucija.
 
Užsienietis, siekiantis gauti LLG, gali pasirinkti, kurioje įstaigoje deklaruoti gyvenamąją vietą, – Migracijos departamente, rezervuotu vizito laiku atvykęs pateikti prašymą išduoti LLG, arba seniūnijoje ar savivaldybėje per 1 mėnesį nuo išrašyto leidimo laikinai gyventi atsiėmimo dienos.

Elektroninės paslaugos suteikimo trukmė ir kaina (Migracijos departamente)

Paslaugos suteikimo kaina:
Paslaugos suteikimo trukmė:
Dienų tipas:
Komentaras
160,00 Eur90Kal. dienosUž prašymo išduoti užsieniečiui leidimą laikinai gyventi priėmimą, nagrinėjimą, sprendimo priėmimą ir leidimo laikinai gyventi išdavimą (neišdavimą) bendra tvarka.
320,00 Eur45Kal. dienosUž prašymo išduoti užsieniečiui leidimą laikinai gyventi priėmimą, nagrinėjimą, sprendimo priėmimą ir leidimo laikinai gyventi išdavimą (neišdavimą) skubos tvarka.
160,00 Eur60Kal. dienosUž prašymo pakeisti užsieniečiui leidimą laikinai gyventi priėmimą, nagrinėjimą, sprendimo priėmimą ir leidimo laikinai gyventi išdavimą (neišdavimą) bendra tvarka.
320,00 Eur30Kal. dienosUž prašymo pakeisti užsieniečiui leidimą laikinai gyventi priėmimą, nagrinėjimą, sprendimo priėmimą ir leidimo laikinai gyventi išdavimą (neišdavimą) skubos tvarka.

Kaip vyksta LLG LR gavimo procesas su mūsų pagalba

LLG LR gavimo sėkmė priklauso ne tik nuo dokumentų paruošimo, bet ir nuo pirmojo kontakto su vairuotoju. Mes suprantame, kad kiekviena situacija yra unikali, todėl pirmiausia užtikriname, jog vairuotojas turi tinkamai paruoštus pagrindinius dokumentus, tokius kaip pasas, vairuotojo pažymėjimas ar kiti būtinieji dokumentai.

Toliau gilinamės į kiekvieno vairuotojo individualią situaciją: kur jis šiuo metu yra, kokios galimybės jam atvykti, kada tai būtų optimalu. Tik tuomet pereiname prie duomenų surinkimo ir dokumentų tvarkymo, kad procesas būtų sklandus nuo pat pradžių iki galutinio sprendimo.

Štai kaip mes valdome šį procesą, užtikrindami, kad viskas vyktų lengvai ir be rūpesčių tiek Jums, tiek Jūsų vairuotojui.

1. Kontaktas su vairuotoju

Pirmasis kontaktas su vairuotoju yra esminis žingsnis visame procese. Mūsų tikslas – iš karto užtikrinti sklandų bendravimą, suprasti situaciją ir pasiruošti sėkmingam procesui.
Pirmiausia įvertiname vairuotojo pasirengimą:

  • Ar vairuotojas turi visus būtinus pagrindinius dokumentus, tokius kaip pasas, vairuotojo pažymėjimas, kvalifikacijos pažymėjimas („95 kodas“) ar pažyma apie (ne)teistumą.
  • Patikriname, ar šie dokumentai galioja ir atitinka reikalavimus.

Toliau siekiame išsiaiškinti vairuotojo individualią situaciją:

  • Kur vairuotojas šiuo metu yra, kokios galimybės jam atvykti į Lietuvą.
  • Ar vairuotojas yra pasirengęs bendradarbiauti ir pateikti reikalingą informaciją.
  • Kokie galimi iššūkiai gali kilti jo dokumentų tvarkymo metu, ir kaip juos galime išspręsti.

Šio kontakto metu ne tik renkamės informaciją, bet ir stengiamės vairuotojui suteikti aiškumo bei ramybės. Mes pateikiame suprantamus nurodymus ir aiškiai paaiškiname, kokių veiksmų iš jo laukiama. Tik po šio etapo pereiname prie sekančio proceso žingsnio, jau turėdami tvirtą pagrindą tolesniam darbui.

2. Individualus planas

Išsiaiškinę vairuotojo situaciją ir jo turimus dokumentus, pereiname prie kito svarbaus žingsnio – individualaus veiksmų plano sudarymo. Kiekviena situacija yra unikali, todėl šis etapas padeda užtikrinti, kad viskas vyktų sklandžiai, efektyviai ir be papildomų rūpesčių.

Šiame etape atliekame šiuos veiksmus:

  • Dokumentų analizė: Įvertiname, ar visi vairuotojo turimi dokumentai yra tinkami ir galiojantys (pasas, vairuotojo pažymėjimas, kvalifikacijos pažymėjimas („95 kodas“), pažyma apie (ne)teistumą ir kt.).
  • Trūkstamų dokumentų planas: Jei trūksta kokių nors dokumentų, sudarome konkretų veiksmų planą, kaip juos kuo greičiau paruošti ar atnaujinti. Pasirūpiname, kad viskas būtų atlikta pagal galiojančius reikalavimus.
  • Atvykimo į Lietuvą planavimas: Jeigu vairuotojas šiuo metu nėra Lietuvoje, suplanuojame optimalų jo atvykimo laiką ir tvarką. Atsižvelgiame į jo galimybes bei kliento poreikius.
  • Konsultavimas: Suteikiame vairuotojui aiškias instrukcijas, ką jis turi padaryti, kokių veiksmų imtis, kad planas būtų įgyvendintas.

Šio žingsnio tikslas – užtikrinti, kad kiekvienas vairuotojas žinotų savo veiksmų eigą, o visi trūkstami klausimai būtų išspręsti iš anksto. Suderinus planą, pereiname prie duomenų surinkimo etapo.

3. Duomenų surinkimas

Po individualaus plano sudarymo pereiname prie vieno svarbiausių etapų – išsamaus ir tikslaus duomenų surinkimo. Šis procesas sukurtas taip, kad būtų maksimaliai efektyvus, patogus ir užtikrintų aukščiausią duomenų saugumo lygį.

Mūsų sprendimas – inovatyvus ir patikimas:

  • Elektroninis klausimynas: Naudojame specialiai šiam procesui sukurtą elektroninį klausimyną, kuris leidžia greitai ir patogiai surinkti visą reikalingą informaciją.
    • Klausimynas pritaikytas užpildyti telefone, todėl vairuotojai 99 % atvejų jį užpildo per kelias minutes.
    • Aiški struktūra užtikrina, kad užpildyti klausimyną būtų paprasta ir suprantama visiems.
  • Dokumentų pateikimas elektroniniu būdu: Vairuotojai atsiunčia visus reikiamus dokumentus elektroniniu formatu, o mes pasirūpiname, kad jie būtų tinkamai panaudoti kitame etape.

Maksimalus tikslumas:
Mūsų automatizuotos sistemos ir susisteminti procesai užtikrina tikslumą, todėl klaidoms vietos nėra.

Aukščiausio lygio duomenų saugumas:
Naudojame rimtus IT sprendimus, kad užtikrintume visų perduodamų duomenų apsaugą – tiek Jūsų, tiek vairuotojų. Mūsų sistemos atitinka aukščiausius duomenų apsaugos standartus, todėl galite būti tikri, kad informacija yra saugi ir konfidenciali.
Surinkę visus reikalingus duomenis ir dokumentus, pereiname prie jų tvarkymo ir pateikimo, kad procesas būtų užbaigtas greitai, tiksliai ir be jokių trikdžių.

4. Dokumentų parengimas prašymo pateikimui

Surinkus visą reikiamą informaciją ir dokumentus, pereiname prie kito svarbaus etapo – dokumentų paruošimo. Šis etapas apima ne tik Migracijos departamentui skirtus dokumentus, bet ir visą dokumentaciją, reikalingą vairuotojo įdarbinimui.

Mūsų paruošiamieji darbai apima:

  • Paraiškos Migracijos departamentui dokumentų ruošimą: Užtikriname, kad visi reikalavimus atitinkantys dokumentai būtų tinkamai paruošti ir pateikti.
  • Įdarbinimo dokumentų ruošimą: Paruošiame visą reikalingą dokumentų paketą, kurį perduodame darbinančios įmonės buhalterijai. Tai padeda maksimaliai palengvinti jų darbą.
  • Paprastas buhalterijos procesas: Buhalteriams lieka tik pateikti 1-SD ir LDU pranešimus – visa kita jau būna paruošta mūsų komandos.
  • Dokumentų archyvas: Visi paruošti dokumentai yra tvarkingai archyvuojami ir perduodami Jūsų įmonės buhalterijai. Tai užtikrina, kad visa proceso kontrolė išliktų įmonės rankose.
  • Formų pildymas: Užpildome visus reikiamus dokumentus už vairuotoją, kad procesas vyktų sklandžiai ir greitai.
  • Kontrolinis sąrašas vairuotojui: Paruošiame aiškų sąrašą su visais reikalingais veiksmais ir dokumentais, kuriuos vairuotojas turi turėti su savimi vizito metu.

Palengvintas darbas įmonėms:
Šiame etape mūsų tikslas – ne tik užtikrinti, kad vairuotojo procesai vyktų sklandžiai, bet ir sumažinti administracinę naštą Jūsų įmonei. Visi dokumentai yra paruošiami taip, kad juos būtų galima iš karto naudoti, neapkraunant Jūsų darbuotojų papildomais darbais.


Šio žingsnio rezultatas – nepriekaištingai paruoštas dokumentų paketas, skirtas tiek Migracijos departamentui, tiek Jūsų įmonės poreikiams. Tvarkingas dokumentų archyvas leidžia įmonei jaustis užtikrintai ir kontroliuoti procesą visais jo etapais.

5. Prašymo Migracijos departamentui teikimas ir plano vykdymas

Šiame etape užtikriname, kad suplanuotas vairuotojo procesas vyktų sklandžiai, efektyviai ir taupant laiką bei lėšas. Mūsų prioritetas – optimizuoti vairuotojo atvykimą taip, kad jis galėtų atlikti visus reikiamus veiksmus vienu vizitu.

Pagrindiniai šio etapo tikslai:

  • Prašymo pateikimas: Ruošiame ir teikiame prašymą Migracijos departamentui tiksliai pagal nustatytus reikalavimus, užtikrindami, kad visa procedūra vyktų sklandžiai.
  • Vairuotojo vizito planavimas: Atsižvelgiame į vairuotojo ir darbdavio galimybes, kad vizitas būtų suplanuotas patogiu metu.
    • Stengiamės, kad vairuotojas galėtų visus veiksmus atlikti vienu kartu, sutaupant laiko ir išlaidų.
    • Jei reikia dokumentų, kuriuos galima gauti tik atvykus, užtikriname, kad jie būtų paruošti dar prieš vairuotojui atvykstant. Vairuotojas tik trumpai apsilanko reikiamose vietose ir surenka visus dokumentus, niekur ilgai neužsibūdamas.
  • Darbų tęstinumas: Jei vairuotojas dar dirba kitoje įmonėje, planuojame procesą taip, kad jis galėtų tęsti darbus iki pat įdarbinimo pas naująjį darbdavį, išvengiant prastovų.
  • Vizito koordinavimas: Organizuojame, kad vairuotojas tiksliai žinotų, kur ir kada jam reikia atvykti, o visi reikalingi dokumentai jau būtų paruošti.

Efektyvumas ir patogumas:
Šio etapo tikslas – eliminuoti nereikalingą vairuotojo laiką ir išlaidas. Užtikriname, kad visa procedūra būtų suplanuota iki smulkmenų, išvengiant papildomų apsilankymų ar vėlavimų.

6. Vizitas, eigos priežiūra ir nuolatinė pagalba

Šiame etape užtikriname, kad vairuotojo vizitas Migracijos departamente būtų sklandus, o visi proceso žingsniai būtų stebimi ir tinkamai prižiūrimi. Be to, mūsų ilgametė patirtis ir unikalūs IT sprendimai palengvina procesą ne tik vairuotojams, bet ir Migracijos departamento darbuotojams.

Ką atliekame šiame etape:

  • Vizito koordinavimas: Užtikriname, kad vairuotojas tiksliai žinotų, kur ir kada atvykti. Vizito metu esame pasiruošę padėti spręsti netikėtas situacijas ar atsakyti į kilusius klausimus.
  • Proceso stebėjimas: Aktyviai stebime prašymo nagrinėjimo eigą, užtikrindami, kad visi procesai vyktų laiku ir sklandžiai.
  • Reagavimas į užklausas: Jei Migracijos departamentui kyla papildomų klausimų ar reikia papildomų dokumentų, operatyviai reaguojame ir pateikiame viską, ko reikia, kad procesas nebūtų stabdomas.
  • Priminimai ir konsultacijos: Primename vairuotojui apie svarbiausius veiksmus ir vizito etapus bei konsultuojame, kad jis jaustųsi užtikrintai.

Kodėl mūsų sprendimai išskirtiniai:
Naudodami unikalius IT sprendimus, užtikriname, kad visi dokumentai būtų pateikiami nepriekaištingai ir pagal reikalavimus. Tai leidžia ne tik greičiau apdoroti prašymus, bet ir užtikrina sklandų bendradarbiavimą su Migracijos departamento darbuotojais.

Migracijos departamento darbuotojai dažnai atpažįsta mūsų parengtus dokumentus ir vertina jų kokybę. Esame turėję situacijų, kai du darbuotojai juoko forma susiginčijo, kuris priims mūsų prašymą, nes žinojo, kad tai bus greitas ir sklandus darbas. Tokie momentai puikiai iliustruoja mūsų darbo kokybę ir profesionalumą.

Rezultatas:
Vairuotojo vizitas Migracijos departamente tampa greitas, o prašymas priimamas be papildomų užlaikymų. Visi proceso dalyviai – nuo vairuotojo iki Migracijos departamento darbuotojų – patiria mažiau streso ir gauna aiškų rezultatą.

7. Prašymo svarstymo eigos priežiūra

Šis etapas yra itin svarbus siekiant užtikrinti, kad Migracijos departamentas laikytųsi nustatytų terminų, o prašymas būtų svarstomas pagal visus reikalavimus. Reaguojame ne tik į Migracijos departamento užklausas, bet ir naudojame pažangius IT sprendimus, kurie leidžia efektyviai stebėti visą procesą ir eliminuoti galimas klaidas.

Ką atliekame šiame etape:

  • Operatyvus reagavimas į užklausas: Jei Migracijos departamentui reikia papildomos informacijos ar dokumentų, mūsų komanda nedelsdama reaguoja, užtikrindama, kad prašymas būtų svarstomas be papildomų užlaikymų.
  • Technologinė proceso priežiūra: Naudojame pažangius IT sprendimus, skirtus prašymų stebėjimui sistemoje „MIGRIS“. Šie sprendimai užtikrina, kad procesas būtų stebimas realiuoju laiku, eliminuojant žmogiškųjų klaidų riziką ir užtikrinant maksimalų tikslumą.
  • Migracijos įsipareigojimų laikymosi priežiūra: Aktyviai stebime, kad Migracijos departamentas laikytųsi nustatytų terminų ir savo įsipareigojimų. Jei pastebime užlaikymų ar kitų trikdžių, imamės reikiamų veiksmų problemai išspręsti.
  • Kliento informavimas: Reguliariai informuojame darbdavį apie svarstymo eigą, kad klientas jaustųsi užtikrintas ir žinotų, kokioje proceso stadijoje esame.

Kodėl mūsų metodai išskirtiniai?
Dirbdami su šimtais vairuotojų, suprantame, kad proceso priežiūra negali būti patikėta tik žmogui – tai ne tik padidintų klaidų riziką, bet ir apribotų mūsų efektyvumą. Todėl naudojame sisteminius sprendimus, kurie leidžia efektyviai stebėti procesus, užtikrinti sklandžią eigą ir laiku imtis reikiamų veiksmų.

Rezultatas:
Prašymo svarstymo eiga stebima be pertrūkių, naudojant pažangius sprendimus, užtikrinančius, kad visi veiksmai būtų atliekami laiku ir pagal reikalavimus. Klientai gali būti tikri, kad jų procesai vyksta sklandžiai, o sprendimai bus priimti be vilkinimų.

8. LLG atsiėmimo planavimas ir įgyvendinimas

LLG (Leidimo laikinai gyventi) atsiėmimas – tai procesas, kurį dažnai nuvertina, tačiau jis gali sukelti rimtų problemų, jei nėra tinkamai suplanuotas ir įgyvendintas. Mūsų patirtis rodo, kad net viena nedidelė klaida šiame etape gali reikšmingai sutrikdyti vairuotojo darbą ar net sustabdyti jo veiklą.

Kodėl reikia planuoti LLG atsiėmimą?
LLG atsiėmimo procesas reikalauja kruopštaus planavimo, nes vairuotojas gali turėti dar galiojantį senąjį LLG. Tačiau naująjį LLG atsiėmus darbdaviui ar įgaliotam asmeniui, senasis LLG automatiškai nustoja galioti. Jei tuo metu vairuotojas:

  • Yra išvykęs į Europos Sąjungą: Senasis LLG nebebus galiojantis, o vairuotojas taps pažeidėju, nes neturės galiojančio leidimo.
  • Yra savo šalyje (pvz., Baltarusijoje): Nors pažeidimo nėra, be naujojo LLG jis negalės atvykti į Lietuvą, kol naujas dokumentas jam nebus perduotas.

Šios situacijos gali sukelti rimtų prastovų ir papildomų išlaidų tiek vairuotojui, tiek darbdaviui. Todėl mes užtikriname, kad LLG atsiėmimas būtų suplanuotas preciziškai ir įgyvendintas efektyviai.

Kaip mes užtikriname sklandų LLG atsiėmimą?

  1. Vizito rezervacija: Tinkamai suplanuojame vizito laiką Migracijos departamente LLG atsiėmimui, užtikrindami, kad jis atitiktų vairuotojo ir darbdavio poreikius.
  2. Dokumento atsiėmimas: Reikiamu metu mūsų komanda pati atsiima LLG, eliminuodama būtinybę darbdaviui ar jo atstovui gaišti laiką šiam procesui.
  3. Dokumento pristatymas:
    • Jei vairuotojas yra Lietuvoje, dokumentas perduodamas tiesiai jam.
    • Jei vairuotojas yra užsienyje, dokumentas tą pačią dieną išsiunčiamas darbdaviui per kurjerį arba tiesiai vairuotojui pagal iš anksto suderintą planą.

Kuo tai naudinga?

  • Laiko taupymas: Darbdaviui ir jo komandai nereikia gaišti laiko rezervuojant vizitus ar vykstant į Migracijos departamentą.
  • Rizikos sumažinimas: Visi procesai atliekami tiksliai ir laiku, todėl išvengiama problemų, susijusių su negaliojančiu LLG.
  • Efektyvumas: Vairuotojas gali tęsti darbą be trikdžių, o įmonė išvengia papildomų išlaidų ir prastovų.

Rezultatas:
LLG atsiėmimo procesas tampa sklandus ir efektyvus, užtikrinant, kad nei vairuotojas, nei darbdavys nepatirtų problemų dėl dokumento galiojimo ar pristatymo.

9. Priežiūra LLG galiojimo laikotarpiu

Mūsų atsakomybė nesibaigia tik dokumentų pateikimu ar prašymo svarstymu. Suprantame, kad viso LLG galiojimo laikotarpiu vairuotojai gali susidurti su įvairiais klausimais, todėl užtikriname nuolatinę priežiūrą ir pagalbą, kad tiek vairuotojas, tiek darbdavys jaustųsi užtikrintai.

Ką atliekame šio etapo metu:

  • Visų svarbių dokumentų galiojimo stebėsena: Prižiūrime ne tik LLG, bet ir visų svarbių dokumentų, tokių kaip pasai, vairuotojo pažymėjimai, kvalifikacijos pažymėjimai („95 kodas“) ir kitų svarbių migracijos dokumentų galiojimo terminus. Laiku informuojame vairuotoją ir darbdavį apie artėjančią galiojimo pabaigą bei padedame pasiruošti jų atnaujinimui.
  • Reguliari komunikacija: Esame nuolatinis pagalbos šaltinis vairuotojams ir darbdaviams, jei iškyla klausimų ar nenumatytų situacijų.
  • Reagavimas į Migracijos departamento užklausas: Operatyviai sprendžiame visus Migracijos departamento klausimus ar nurodymus, kad būtų išvengta galimų trikdžių.
  • Pagalba tolimesniems veiksmams: Jei vairuotojas planuoja pratęsti LLG ar imtis kitų teisinių veiksmų, užtikriname, kad šie procesai būtų suplanuoti iš anksto ir vyktų sklandžiai.

Kodėl tai svarbu?
LLG paprastai išduodamas 2 metams, tačiau per šį laikotarpį vairuotojui reikalingų dokumentų galiojimas gali pasibaigti. Neprižiūrint šių terminų ar nesuteikiant pagalbos laiku, kyla rizika, kad vairuotojas susidurs su teisinių ar praktinių problemų, kurios galėtų sutrikdyti jo darbą ir sukelti papildomų išlaidų darbdaviui.

Mūsų tikslas:
Užtikrinti, kad vairuotojas turėtų visus reikiamus dokumentus galiojančius viso LLG laikotarpiu. Su mūsų priežiūra tiek vairuotojas, tiek darbdavys gali būti tikri, kad visos situacijos bus išspręstos laiku ir be streso.

Rezultatas:
Nuolatinė priežiūra ir atsakinga pagalba užtikrina, kad tiek vairuotojas, tiek darbdavys galėtų ramiai vykdyti savo veiklą, nesirūpindami dėl galimų dokumentų ar teisinių nesklandumų.

Susisiekime!

Norėdami išlaikyti aukščiausią paslaugų lygį, atsakingai ribojame naujų klientų skaičių. Kiekvienas procesas turi būti tikslus, sklandus ir pranokstantis lūkesčius. Jei svarstote bendradarbiavimą, susisiekite – įvertinsime galimybę dirbti kartu.

+370 (623) 69 069
info@truckdrivers.lt